måndag, april 12, 2010

Dagens

Eftersom jag känner att jag inte får ihop det jag egentligen vill förmedla idag, så kör jag en dagens:

Humör: Pendlande

Känsla: Trötthet

Tanke: Pappa kommer driva mig till nervsammanbrott

Väder: Underbart soligt vårväder

Klädsel: Lång tröja och tights

Kommentar: Ah, du, jag har ett hål här mittemellan...

Mat: Köpte räkmacka på lunchen, blev lovad att det inte var linfrö i brödet men tji fick jag. Fick byta macka med Suss. Väl hemma misslyckades jag med min kyckling

Vikt: Återigen för mycket för mitt bästa

Glömda: Toapapper

Irritation: Ungen som ringde X antal gånger på min mobil och bara sa hallå?, hallå?

Samtal: "Hej, jag heter Erik Johansson, är det här din mobil? Jag vill bara be om ursäkt för jag har sagt mitt nummer fel till en kompis så han har råkat ringa dig."

Inga kommentarer: