tisdag, februari 16, 2010

Väs kor


Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill så fruktansvärt gärna ha en fin, tidlös och vacker skinnväska. Jag vill, jag vill, jag vill. Men objektet för mina heta känslor kostar alldeles för mycket för att de pengarna ens ska rymmas i min plånbok innan de seglar iväg därifrån. Men jag vill, jag vill, jag vill.

Eftersom denna väska är just tidlös så finns det faktiskt tid att spara undan pengar, men jag vill ha den nu!!! Gissar att jag får ge mig till tåls - om jag ens köper den vill säga.
Jag kan ju drabbas av plötslig snålhet när jag väl sparat ihop allt och gör något så dumt som att tapetsera om härhemma för pengarna istället.

Försökte stilla mitt köpbegär genom att buda på en läderportfölj på Tradera. Lade mitt bud i sista sekund, väl medveten om att det skulle vara för lågt, men jag trissade i alla fall upp priset lite innan auktionen gick ut - HA!

Stillade slutligen köplustsuget med att förhandsboka fyra böcker inför den kommande bokrean. Alltid nåt.

3 kommentarer:

Jen sa...

Böcker är alltid skoj! :)
Och som sagt: Du har ju tid att spara. :D

Jen sa...

Du har fått en award! :D

bella sa...

Låt mig bara påpeka, tyvärr, Catti att dessa handväskor och diverse är gjorda av underbara varelser som med stor sannolikhet lika gärna kan vara en hund från Asien.. Jag ber dig, köp fake istället! :)