måndag, februari 15, 2010

Lilla hjärtat

Hjälp. Jag höll visst på att missa årets mest oviktiga dag igår. Som vanligt var det ingen som tänkte på mig och som vanligt tänkte jag inte på någon annan. Men ibland, bara sådär, vilken dag som helst på året så finns det faktiskt de som tänker på mig och jag tänker på andra.

Som straff för att jag är så negativ på denna numera heliga svenska dag, så skickade någon en magbacill på mig så nu ligger jag härhemma i soffan och är allmänt risig i magen.

Internet fungerar inte riktigt i den utsträckning jag skulle önska och den där jävla oljan har tagit slut igen. Får vara glad om jag hör TV:n genom surrandet av alla fläktar härinne.

Det är 15 grader varmt (kallt?) i köket och jag har inget varmvatten.
Där fick jag - bitterfitta!

1 kommentar:

Jen sa...

Underbart inlägg! :D
Man ska tänka på och älska sina nära varje dag, så den dagen betyder inte mycket för mig heller.
Kanske kan det bero på att jag nu lärt mig att jag ändå aldrig får något speciellt av Rob på just den dagen... Ehhm.

Trist med bacilluskerna, hoppas du är bättre nu!
:) Många kramar