tisdag, februari 02, 2010

Och jag har...

...varit vaken sedan det förra inlägget skrevs. Hela min kropp är tydligen i obalans, men jag hoppas att jag ska kunna styra upp det idag.

Hur intelligent är det egentligen att påbörja en ny bok när klockan är ett på natten och tuppen galer för uppstigning 06.03?

Hur intelligent är det egentligen att inse att man inte är det minsta trött och fortsätta läsa den där boken istället för att släcka och försöka bli trött och somna?

Hur intelligent är det egentligen att sträckläsa en bok på 390 sidor, när den inte ens är bra?

Jag tror fan huvudsäkringen har gått!

3 kommentarer:

Knäckehäxan sa...

SV: Tack! Hes är jag redan så whiskeyn kan ju inte förädla min röst mer. Och panten från burkarna blir kanon till helgen. Kram o stort tack. ;)

Gunilla sa...

Sv: Jag lovar att hålla mig hemma tills nästa vecka! Kram

Jen sa...

Oj oj! Det där misstaget har jag gjort förr och gör om det lite titt som tätt. :S
Men numera sätter jag mig vid datorn ett par timmar på natten när sömnen inte vill komma. Lika illa det iofs. :P