måndag, september 28, 2009

Det rör på sig

Ingen renovering utan tårar och det har det minsann varit, men bara en gång.

Ett stycke skåp har gått sönder, men jag lyckades mygla till mig en ny del av detta utan några frågor.

Ett stycke skåp som var felbeställt. Eller felbeställt, man kan väl säga felmätt - av mig givetvis.
Men nu ser jag en ljusning i alla fall. det kommer bli klart i veckan. Tapeter kommer förmodligen upp till jul och till midsommar är det kaklat och klart!

Nu är det måndag morron och jag är så trött så jag bara vill lägga mig ner och gråta. Men jag har en kärra fullastad med bråte och den måste tömmas idag. Ja, sen är det ju jobbet också.

Har sagt det förut och jag säger det igen: Ibland är inte 24 timmar nog. Suck!

3 kommentarer:

Mange B sa...

Snart måste köket vara klart väl? När är det inflyttningsfest?

Hej förresten

Mange B

Jen sa...

Åhh stackare! Vad du sliter.
Men det kommer vara värt det när allt blir klart. :)

Anonym sa...

Men det blir säkert superfint när det är klart :)