tisdag, september 08, 2009

Nog!

Ibland gör jag saker bara för att vara snäll. För att underlätta eller hjälpa någon annan som kanske inte kan eller vet lika mycket som jag själv. Lite som en jävla curlingmorsa sopar jag vägen för att jobbet ska flyta så smidigt som möjligt.

Men nu är det fan i mig slut med det. Om folk inte fattar att jag gör det för att hjälpa dem, utan utnyttjar det till max i stället då får jag fan nog.

Nu har jag fått nog. Nu ska jag endast göra det jobb jag är satt att göra och jag ska låta andra göra det jobb de är satta att göra. Det må bära eller brista, men jag vet, att i slutändan kommer det i alla fall visa sig vem som gjorde rätt.

4 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Det gör du helt rätt i!

Jen sa...

Helt rätt! :)
Själv gör jag likadant nu...
man orkar inte med sitt eget annars. :/

Mange B sa...

Härligt, bra gjort!

Pz2 sa...

Heja Catti!