torsdag, september 10, 2009

I andra tankar

Jag är rädd att GILF:en har blivit galen. Idag kom jag på henne med att hamstra svindyra doftljus. Det är en mindre överdrift om jag påstår att det fanns jordgubb/rabarber, sjöbris, mojito och piña colada doftande ljus till ett värde av en summa som jag inte ens vågar uppge.

För att tysta mig någorlunda fick jag med mig en burk med meningen med livet (läs kantareller)
Kantarellerna hade hon bytt till sig mot sex av en jobbarkompis. (hon hävdar dock envist att de inte gjort det)

Själv har jag smitt planer inför helgen. Har tvingat Fadern att följa med på en båttur på Vänern med efterföljande kräftskiva och hotellövernattning medans Vovven får sova hos mig.
Iz, som har blivit en stor pojke nu, har energi så det räcker och blir över. Min baktanke med hundvakteriet är att vi kanske kan träffa Mannen Som Har Allt, för han kan minsann prata med hundar också.

Vore så skönt om man kunde kolla om han är allmänt ungdomsobstinat eller om han helt enkelt bara är skvatt galen. (Alltihop givetvis utan Faderns vetskap)

Förbereder mig med andra ord för ett intensivt dygn.

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja, jag är ju bäst när det gäller. Typ. Eller nåt. Men kaffejox eller sånt ger ag mig aldrig på. Däremot lagar jag gärna StarbucksMOROTSKAKA om du även vill ha det receptet? :)
P&K

Jen sa...

Ha ha ha! Härliga planer tycker jag. :D
Hoppas bara allt går som du tänkt
och att du får en kanon fin helg. :)
Kram

GILFEN sa...

Ha ha ha..d där va inte snällt avslöja mina svagheter;) Men d där me sexet står ja fast vid..ha ha. Puss puss