måndag, september 21, 2009

Handy men

Känner mig uppspeedad till max! Har äntligen tagit tag i köksbygget och på fredag kommer två söta 20-åringar och river upp och ner på stället.

Är så jäkla nöjd med att bygget äntligen är igång. Aversen (förutom kostnaderna) är dock att det är slut med slösurfandet för denna vecka. Från och med i morron är det operation-skruva-köksskåp som gäller.

Har redan involverat GILF:en och Lilla Brorsan i skruvningshistorian så förhoppningsvis är saken snart biff (som det skulle stått om du läst Kalle Anka istället för min blogg)

Nu ska jag slå lagen över den sista laddningen med saltgurka.
4 kilo delikat saltgurka är att vänta i december.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HJÄLP...ska jag bli rädd nu...du kommer på fredag va?

Jen sa...

Ohh! Finally! Som vi väntat... :D
Härligt att du lyckats få så många att hjälpa dig dessutom.
De häromkring brukar lägga benen på ryggen så fort jag en nämner haare eller borr...