lördag, september 12, 2009

Inget och inget

När jag ser tillbaks på den här dagen känns det som jag inte gjort någonting alls. Men det har jag ju faktiskt.

Vaknade med en hund i sängen. En väldigt kärvänlig hund som helst ska slabba tungan över hela ansiktet om och om igen.
Minuterna senare ringer telefonen, Fadern hade vaknat. Klockan var 9 och Fadern var redan uppe, hade käkat sin frukost och ville hämtas på stört.

Framåt middagen fick jag besök av min före detta "gummisyster" som nu bor med familjen på Curacao. Alltid kul att träffa henne och kolla av vad som händer och inte händer i livet.

Planen på att tvätta tills jag såg botten på tvättkorgen sprack dock. Fastnade framför några avsnitt av 80-talssåpan Varuhuset.

Nu slösurfar jag och tittar på Här är ditt liv.
Kan ju omöjligen vara tantvarning på det när det är alla kvinnors våta dröm Mikael Persbrandt som är huvudperson.

1 kommentar:

Jen sa...

Ähh typiskt! Jag hade tänkt att titta på det, men så fick jag den tanken att det kanske var tantvarning över programmet...
men nu när jag hörde att det var Persbrandt som skulle vara med,
så hade jag ju velat se. -suck-