torsdag, september 17, 2009

Plus 800

Så var ännu en vecka till ända. Räknar nästan inte med morgondagen eftersom det ju är bästedagen.

Köket som jag köpte för tre månader sedan är fortfarande inte installerat, men jag ska ta tag i det, snart...

Idag var jag i alla fall iväg och köpte golv. 12kvm blev det, men eftersom den unga kassörskan (förmodligen) var både trött och ointresserad så tog hon bara betalt för hälften. Drygt 800 pix plus i kassan och jag och GILF:en skyndade ut ur affären så vi skulle hinna iväg innan misstaget uppdagades.

Lite shopping på ICA och hemfärd där vi passerade både getter, lamadjur och dovhjortar.

I morron har jag tänkt att röja ordentligt härhemma. Om jag orkar vill säga, men nu är det fanimej dags. Har låtit allt förfalla i flera veckor så nu står jag knappt ut längre. Till råga på allt så är jag på slutet av en mycket sträng diet och jag börjar ana ljuset i tunneln.

På måndag vankas riktig mat och oj som jag tänker tugga den. Lääänge och väl. Minst 20 tugg på varje munsbit.

1 kommentar:

Mange B sa...

Låter ju superbra att slippa pröjjsa för halva golvet, blir väl extra fint den halvan ;-)! Mat? Vad blir det för smarrigt!

En virituell Kram från Skåne-Mange