lördag, september 19, 2009

Dräkt:ig


När man jobbar med något så übersexigt som jag gör så har det tydligen börjat ställas vissa krav på klädsel. Ska man jobba på mässa så är det dräkt/kostym som gäller, något jag inte har i min ägo.

Steg ett mot denna utstyrsel är dock lite viktminskning. Har boost-dietat under två veckor och tappat runt fyra kilo. Tydligen satt dock dessa fyra kilo på tuttarna så det är endast de som minskat i omfång, men det är jag (trots dagens sjuka ideal) mycket tacksam över. För vem vill köpa en dörr av Tuttlisa med utväxt blondering?

Nu råkar det vara så att jag ramlat över en tjusig historia som dock inte riktigt är min storlek. Inte min storlek just nu i alla fall. Men idag ska jag i alla fall iväg och prova den och det ska väl vara fan om jag inte kommer i den om tre veckor.

Så nu har jag alltså en gjutform att försöka pressa ner den värmländska massan i och jag hoppas ni också håller tummarna för mig.

3 kommentarer:

Jessie sa...

Lycka till! Är jobbigt att vara kvinna ;)

Jen sa...

Men istället för att banta bort tuttarna så kan du ge lite till mig istället.
Jag har nämligen samma dilemma,
det försvinner från brösten,
men där finns det redan för lite som det är.... :/

Jätte snygg dräkt!
Håller tummar och önskar lycka till! :)

Mange B sa...

Jag håller hela handen att du får den dräkt du vill, pattlös eller ej :-D! Jag borde nog se mig om efter liute nya kläder som är för små, det är ju ett knep att ta till för att sporra sig skälv...

Good Luck

Mange B