lördag, oktober 25, 2008

För tidig

Den förväntat sena nattklubbskvällen igår visade sig bli tidig hemgång och idag tidig uppgång. Det blir inte alltid som man tänkt sig, i alla fall inte när man råkar förväxla vin med hallonsaft...
Sällan har jag, präktigt packad, varit inne i en 3-butik klockan 23 på kvällen och kommit ut med ett chockrosa nyckelband, men nån gång ska väl vara den första.
Idag tar vi nya tag igen.

Sitter som bäst och försöker klura ut vad som ska hända idag. Jag är nästan lite inne på ett kulturellt nöje, men jag tror inte min vapendragare är så pigg på det så det lutar till lite frisk luft och en promenad för att se Stockholm från Mariaberget.

Ikväll vankas det återigen hallonsaft. Det ryktas om en fest i ett pepparkakshus så jag får väl ikläda mig Knäckehäxans kostym och kolla vad som händer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Knäckehäxan är GRYM!!

Anonym sa...

Hallå Catti! Hallååååå!!
Var e ru? Kram AnnaPanna

Anonym sa...

Ja det är ju förjävligt detta.. Jag blir knäpp.. Men snart snaaart är jag härifrån!! Trevlig halloween påre! :)

Anonym sa...

Ett rosa nyckelband ;) Det var inte illa, hahah

godmorgon på dej :)