torsdag, oktober 23, 2008

En torsdag

Äntligen är det dags att komma härifrån och tänka på absolut ingenting.
Åker och dräller omkring i huvudstaden ikväll och jag ska bara lägga pengar på totalt onödiga saker till mig själv. Inga jävla 40-års presenter...

Annars har väl livet varit skit ett tag, men nu börjar det kännas bättre. Kanske beror på att jag fått oljan påfylld så jag numera kan få varmvatten direkt ur kranen som alla andra moderna människor.
Huuuur kunde jag glömma kolla oljan? Hmmm, kan bero att jag får ångest över att ens tänka på att kolla mätare. Det är ju så rackarns dyrt. Men jag antar att det inte drabbar nån fattig, jag har ju hur mycket pantburkar som helst.

Datorn därhemma...ne...den är fortfarande kaputt. Fixar det nästa vecka...kanske...

5 kommentarer:

Emma sa...

Ajaj, tänkte inte på att du var så smart! Mm det skulle man ju faktiskt kunna säga, men jäkligt dåligt betalt för att vara fotomodell isåfall.. Saknar dina inlägg, se till att fixa datorn nu!

Anonym sa...

Hääääääääärligt vännen att du är på G....

Å nu som det snart är bradan å helg också...

Dalakramen
Kvast-Hilda

Anonym sa...

Hoppas du har en superhelg å att jag får sen en bild på dej å allas vår idol L.R =)
Puss

Anonym sa...

PRECIS.. Galna katt vetu..
Lugnt i helgen? :)

Anonym sa...

Min fantastiska tonårsunge har sabbat internet här hemma oxå...
Med glädje ska han få betala It-konsulten denna gången.