måndag, november 03, 2008

Hej hej

Jag har utvecklats till en urusel bloggerska.
Ber er alla, som fortfarande orkar titta in, om ursäkt för dålig uppdatering och ointressanta inlägg.

Har fortfarande inte fått ordning på datorn därhemma, men jag får väl skylla mig själv. Har haft det lite hett om öronen ett tag så den har liksom hamnat sist i kön.

Idag är det lugna gatan på arbetsplatsen. Vore det inte så att vi har big jobb på ingång om ett par veckor så skulle jag vara jäkligt skitnödig vid det här laget. Finanskris, varsel och uppsägningar - bah!

Annars är statusen följande:

Håret - sönderklippt och omöjligt.
Inomhustemperaturen - måttlig till kylig.
Höger vrist - lätt stukad.
Son - omöjlig.
Vinterdäck - inte på min bil.
Halloween - överstökat.
Presidentval, USA - i morron.
Milano - nästa vecka.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! =)

Anonym sa...

Skönt o se att du lever iaf! =) Hoppas allt e bra =) Kram*

Anonym sa...

Tittar in lite då och då och hoppas att du snart är tillbaka på din härliga blogg som gör mig glad:)
Ha det bäst!

Anonym sa...

Milano? ta mej meeeed!

Anonym sa...

Haha, nejdå, jag har bara inte orkat ta tag i projekt hitta-var-man-ändrar-tid! ;) hoppas allt är bra!

Anonym sa...

godmorgon ;)

Anonym sa...

Välkommen åter till blobb världen (sär). Här är allt sej likt.
Du har varit saknad.
Puss