lördag, oktober 11, 2008

Nu måste jag...


åka. En Hummer limousin står här ute och väntar. Hihi

8 kommentarer:

Anonym sa...

GUDARS!!!!! Hahaha, underbart! Totalt klockrent! ;)

Hoppas du hade roligt igår ;)

Anonym sa...

Ha ha ha! Underbart! Hoppas du haft det trevligt :D

Anonym sa...

Wwwwwwwooow vilken pumpa...vart ska hon ta vägen i den stassen???????????

Anonym sa...

Nämen titta där! :) Vad var du ute på gör galej kan man undra?
Har varit lite dålig på att läsa bloggar senaste tiden! Dör ju av skratt varenda gång jag är inne på din haha.. Och du! De där boobsen Fröken Botox har är inte fagra!

ha det gott!

Anonym sa...

Du ser ut som en lillasyster till Linda! Lite snyggare, lite frächare och lite blondare. Hoppas du hade buskul:)

Anonym sa...

Har du stannat i Rosings skepnad eller....

Anonym sa...

YES'MAM.. Im going to the United States..Eller flyttar rent ut sagt.. Börjar bli lite nervös för jag har inte fattat än vad jag håller på mig haha.. Kommer väl när jag står där packat o klart o tårarna rinner haha.. GOSH!

Anonym sa...

Haha klockrent ;)