fredag, oktober 10, 2008

Tick tack

Det är ofrälse människor och arbetar på mitt jobb idag. Alltså en inhyrd firma som ska mickla med lite underhåll.

De är inte betrodda med egen nyckel och jag lovade så rart att jag skulle åka ner och låsa när de var färdiga.

Nu är klockan snart halv åtta en fredagskväll och de har fortfarande inte ringt och sagt att de är färdiga.

Herregud jag är ju gammal! Jag vill inte vänta på att några slashasar ska bli färdiga.
Jag vill lägga mig och somna på soffan - NU!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja et gäller liksom att vara lite hipp och trendig när det gäller teknikens under :D
Det är benvärmare jag har, jag ääälskar benvärmare och gjorde glädjehopp när det blev inne igen! "Fame! I'm gonna live forever...!"
Jag känner mig inte lika naken i kjol om jag kan ha mina korviga benvärmare till ;o)

Jag skulle ha åkt och låst ändå....du kan ju släppa ut dom någon gång under morgondagen om dom är kvar där inne!