lördag, oktober 11, 2008

5...

...är inte det ultimata klockslaget att vakna på en lördagmorron, men jag kunde bara inte somna om.

Har drönat framför diverse odugliga TV-program samt snurrat runt lite i cybervärlden.

Ikväll är det meningen att jag ska gå på maskerad. Känner ingen jättelust just nu, men jag ska försöka peppa och boosta så gott det går under dagen.

Maskerader är väl kanske inte riktigt min grej, men så fick jag en sån bra idé så nu kan jag inte banga.

Tänker klä ut mig till allas vår lilla rara Linda Rosing.

Har fixat det mesta förutom dom enorma jättetuttarna. Vet inte riktigt hur jag ska få till det, men jag har skaffat lite prylar som jag ska försöka trycka ner i behån. För ärligt talat, ska man klä sig som frk Rosing behöver man ju inte bry sig om ifall det ser bra ut eller inte.

Ska även knåpa ihop en liten Fadde-brosch har jag tänkt...


För att komma i stämning ska jag försöka dokumentera min dag och förberedelserna i bästa Rosing-style och även sär skriva det mesta här i bloggen (eller blobben som Linda skrev i början)

Så förvänta er ett gäng värdelösa inlägg under dagen.

Titta in hos den äkta Linda om ni vill. 25 spänn per besökare har jag läst att hon får betalt så hjälp till att stödja hennes hobby BOTOX.

Inga kommentarer: