lördag, oktober 11, 2008

För beredelser

Nu har jag varit ute och gjort mina ärenden.
Jag har också hunnit ta en dusch. Sååå skönt när man inte har några barn hemma som springer och stör hela tiden. Hihi.

Nu ska jag diska. Det blir hur mycket disk som helst med två ungar. Man skulle kanske börja äta sushi ute varenda dag i stället (skratt)

I kväll ska jag på fest.
Min underbara vän Katla kommer och ska hjälpa mig med mina nya extensions och göra mina naglar.

Hon är verkligen världens bästa på att göra naglar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaa vilken underbar plutmun du lagt till med hahahaha.... Det är väl de där helgerna som du är BF som du använder den som mest!! *blink*

Hoppas ni hade en kanon kväll, med nya naglar och allt...

Kramen
Witchen
PS Har lagt en länk till din blogg, hoppas du inte misstycker DS

Anonym sa...

Hahaha jag undrar om det är bra eller dåligt att du gör det så jäkla bra?!:D *Skratt*

Anonym sa...

Nu börjar det likna nåt =)