måndag, januari 05, 2009

Smakar det så kostar det

Hade visst mer jobb kvar än jag trodde, men nu är högen minimerad och jag kunde faktiskt lämna en del som lika gärna kan göras nästa vecka. Har säkert glömt något, men det lär väl märkas.
Kändes som rena rama aha-upplevelsen eftersom jag inte jobbat sen före jul. Ringrostig är ett milt uttryck. Sen lider jag väl lite av sviterna efter lördagspartajet, men det får det vara värt.

Sen ska det ju packas i morron också. Blir förmodligen lättare än nånsin eftersom det inte ska partajas en massa som annars när man åker nånstans.
Men känner jag min respartner rätt så kommer vi nog slinka in på en eller annan pub. Det blir ju trots allt en kväll i London och dagen efter ska vi ju bara snurra runt och titta på dörrar.

Såg att kylan ska ge med sig nu och ingen är gladare än jag. Jag blir nästan grinfärdig när det är såhär jävla kallt. Har ingen som helst lust att sticka näsan utanför dörren. Önskar jag hade köldallergi som Stora Brorsan, då hade jag ju en giltig ursäkt.
Enda jag känner för nu är att köpa nya mössor.

Inga kommentarer: