tisdag, januari 06, 2009

Segt som sirap

Satan i gatan vad trögt det går hörröni. Men jag har i alla fall packat ner det mesta.
Fick den lysande idén att tömma väskan jag ska ha med mig på en massa grôl som låg i botten och skvimpade runt.
Och jaa, mina vänner, varför har man en stor väska? Jo, givetvis för att man inte ska skräpa ner i naturen. Man bär med sig sina sopor hem lätt som en plätt.


Nu har jag i alla fall packat om väskan och som sagt, det är superbra med en stor modell, skit samma om man blir sned i ryggen. I alla fall om man har 2 mobiler, 2 laddare, 1 headset, 1 laddare till headset och 2 kameror ska nog med också.
Smink brukar jag också ha i handbagaget ifall väskan skulle komma bort.
Men om jag har tur så kanske, kanske jag kan köpa en ny väska i London. En med axelrem på för det har jag ingen. Och man kan ju aldrig få för många väskor, bara för lite plats.

Får se om jag kan blogga nåt när jag är iväg. Har ju ingen egen dator med mig och jag vill ju inte att vissa på jobbet ska läsa min blogg. Eller ja...alla får väl läsa utom Chefen.
Men gubben jag åker med är okej så skulle det vara så att jag glömmer radera min adress så lär han väl förhoppningsvis få sig ett litet skratt i alla fall.

Nu blir det dusch och plattning av hår. Bäst å förbereda för det finns inte en chans att jag tänker stå här i morron bitti kl 05 och piffa med nåt jävla hår.

Inga kommentarer: