fredag, januari 16, 2009

Klädbestyr

Äntligen fredag. Det var hårt att börja jobba igen om jag ska vara ärlig. Eller så beror det på att jag har något skit i kroppen.

Körde lite övertid, gjorde god gärning, handlade mat och hem och däck i soffan. Vaknade inte förrän halv åtta, men idag har jag inget ansvar och inga åtaganden så då tycker jag att jag kan slappa med gott samvete.

I morron ska lilla svägerskan ha 22-års (ja, det finns fortfarande människor i den åldern) fest hemma hos mig för att inte störa grannar och annat löst folk (läs bror min + söta Tilde)

80-talet är temat för festen och jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig. Har inte haft tiden att lägga ner någon energi på klädsel och nu börjar det fan brinna i knutarna.

OM jag haft tiden hade klädseln varit solklar i form av pasteller, men nu lutar det mest åt Madonna-hållet.

Nu ångrar jag att jag slängt mina nätvantar, mitt chockrosa nitarmband, mina neonfärgade halsdukar, hårsprayen i super-duper-mega-förpackning och mitt Jane Hellen-puder no.4

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack för tanken o den varma kramen i vintermörkret, och det samma till dig. Tack snälla! Varm hälsning o må så gott!! (Hoppas det ordnar sig med klädseln, men det tror jag att det gör, annars, gör det bästa av det) Kram