fredag, januari 23, 2009

Nilsson goes disco

Har spenderat hela kvällen vid ett kaffebord, skvallrandes med andra i samma situation. Vi har varit "vakter" på 6:ans disco.

Att ungarna ens kunde röra sig bland popcornshögarna är dock en gåta. Frågan är om det var för stora popcorn eftersom det tydligen var så svårt att få in dom i munnen.

Har aldrig varit med på någon av dessa tillställningar och fasade nästan över allt arbete man var tvungen att lägga ner, men icke sa Nicke. Ungarna skötte allt själva, inga slagsmål, inga tårar och inga dramor.

Råkade dock "komma på" ett hånglande par i en soffa, de blev ganska generade när jag dök upp som gubben i lådan. Dock blev jag strax därpå utslängd från dansgolvet när jag sa till Isak att jag skulle vara med på limbotävlingen, samtidigt som jag körde några sexiga moves.

Nu har dock ungen kommit hem efter att ha följt nån klasskompis hem.

I morron är det dags för baluns för egen del. Blir en Nilsson/Kvist fest och "Verkets" personalfest. Har lyckats få nys om vad det blir för uppträdande och det kommer bli så jäkla bra.

Inga kommentarer: