onsdag, januari 21, 2009

Dom frysarna

Tänk att det alltid ska vara så rörigt runt omkring mig. Vet inte riktigt vad det beror på. Om det kanske är så att jag tänker rätt, men det blir så fel.
Eller om det är så att jag drar igång projekt som jag inte riktigt lyckas slutföra. (läs: jag är lat)

Hur som helst har jag just nu tre frysboxar i källaren, varav en är igång men ska bytas mot den andra, och sen ska nummer ett och tre till tippen.

Jag har två tvättmaskiner, varav den ena ska till tippen, den andra bara är ett lån och en tredje måste införskaffas.

Nu tror ni förstås att jag bor i ett palats, men sanningen är den att jag med nöd och näppe kommer in i garaget och jag får med våld pressa mig genom dörren till förrådet.

Och ja...det var liksom inte igår det blev såhär, det har väl varit så sen oktober eller nåt.

Det är ju inte undra på att man däckar så tidigt på kvällarna när man har såna här I-lands problem att våndas över.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm ja, det är ju herrn som styr och ställer som gör livet surt för mig. Men det slipper jag ju snart så på ett sätt ska det bli skönt att gå därifrån, även om det suger att va arbetslös.

Anonym sa...

Usch, det kan inte vara kul. Men det som inte dödar en härdar en, sägs det ;) Ha en bra dag, kram!

Anonym sa...

Ha ha! Ja det är då himla bra problem du har att tacklas med ;)
Hoppas det löser sig snarast så att du får tillgång till hela palatset. :D

Anonym sa...

Nej klart det inte är undra på om man blir sliten med såna bekymmer ;) Men hoppas det löser sig snart i allafall =) Kram