måndag, januari 05, 2009

Fortfarande minus tjugo...

...och jag måste åka ner till jobbet ett tag. Fan också!

På grund av kylan vägrade jag ta minsta steg utanför dörren igår trots att jag var bakishungrig som en besatt, men idag måste jag verkligen ner.
Åker till England på jobb på onsdag och vi måste ju ha allting klart innan. Eller ja, jag ska bara med och vara trevlig och bygga relationer. Hmmm, jag?!

Har kokat kaffe som jag ska ta med till jobbet. Inte en chans att jag tänker springa ut till nån jävla barack i den här kylan. Inte ens för kaffe.

Nu måste jag nog hoppa i kläderna. Skulle visst varit där nu. Ses senare om jag inte förvandlas till en isskulptur.

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis på födelsedagen

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Catti!

Tack för att du har kommit igång med bloggandet igen, kul för mig att få hålla sig ajour om vad som händer med er där bôrta i Degerfôrs
Kram Anna Panna