söndag, januari 25, 2009

En lista

Sophie, den snälla häxan från Dalarna, har åter krälat ut ur sin gömma och försöker göra allt för att inte tänka på cigaretter.
Hon tror jag skulle tycka det var kul att göra en lista så det är väl bäst att jag gör den för annars blir man väl kallad lat.

1. Vad är klockan? 18.39
2.Hur mycket snö har du fått i helgen: Inte en aning. Det har kommit ner, slaskat bort, kommit ner, slaskat bort...
3.Smeknamn? Catti
4. Piercings: 1
5. Ögonfärg: Blå
6. Födelseplats: BB
7. Favoritmat: En rejäl köttbit.
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nope
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nä, det tror jag inte
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
11. Varit med i någon bilolycka? Nej
12. Krutonger eller baconbitar? Det var allt en konstig fråga
13. Favoritdag på veckan? Dött lopp mellan fredag och lördag.
14. Favoritrestaurang: Det vet jag inte. Har knappt varit på samma restaurang två gånger.
15. Favoritsport: Fotboll
16. Favoritdrink: Beroende på humör, men en välgjord Gin Fizz är mumma.
17. Favoritglass: Sia:s Kaktus/Citron sorbet
18. Walt Disney eller Warner Bros: Det får väl bli Disney, men jag är inte speciellt förtjust i tecknat.
19. Favorit-snabbmatrestaurang: Burger King
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Usch, måste man påminnas om den. Förhoppningsvis har den en annan färg snart
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Två, sen la jag det på hyllan i nästan 10 år.
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Facebook
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort hos? Säkert vilken som på en utlandsresa.
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Ligger i soffan och zappar på TV:n.
25. När går du och lägger dig på kvällen? Aldrig före 23
26. Vem tycker det här är en rätt rolig grej och kopierar till sin blogg: Ingen aning, men jag tror Emma gillar listor.
27. Vem kommer inte gilla upplägget: Dom flesta tror jag. Det är ju lite "fjortisvarning" ;)
28. Vilket tv-program missar du inte? Grey´s och One Tree Hill (tonårsvarning på den sista)
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Bidden, när vi var i London.
30. Ford eller Chevrolet? Que?!
31. Vad lyssnar du på just nu? Samma gamla vanligt, mestadels Winnerbäck
32. Vilken är din favoritfärg? Svart
33. Hav eller flod? Hav
34. Hur många tatueringar har du? 2
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej, men på villaolja
36. Katter eller hundar? Hundar
37. Favoritland? Ingen aning, men Sverige är allt underbart en vacker högsommardag.
38. Klockslag när du blev färdig med det här: 18.58 och jag är fortfarande dödligt törstig

3 kommentarer:

Anonym sa...

I didn't know.. haha :):) Dom e bra söta iallafall haha! Alles gut efter helgen ?

whatthefuckdotcom sa...

hahah, nr 27... JAG gillar det, för det är bara fjortisvarning om man skriver som en fjörttis ;) men jag tycker du ska ändra 36... till misse, dom är ju bättre än hundar ;)

Anonym sa...

Ha ha ha! Om det är fjortisvarning på detta så lär jag snart kopiera den till mig....ungdomlig som man är. -hrm-

Lyssna inte på wtf.
Hundar rules! Så det så! :P