fredag, januari 16, 2009

Jag skulle bara hänga tvätt...


...och vips hade jag köpt en väska istället.
Impulsshopping på nätet har blivit det nya. Men vaddå, 349 pix! Det går ju bara inte att motstå.

Jag har ju faktiskt inte köpt en endaste väska i år, för resväskan jag köpte förra veckan räknas ju inte, den går ju under kategorin nyttoprylar.

Sen har jag ju ingen röd väska. Eller jo, en gammal röd har jag. Och en gul, en underbar i turkos mocka, rosa, svarta, bruna, vita, genomskinliga, gröna, silvriga, glittriga. Ja, ni hör ju att det var dags för en röd.

NU ska jag däremot hänga tvätten.

5 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Det är det nog inte många som lyckats med... köpa väska när du skulle hänga tvätt, låg väskbutiken mellan dej och tvättstugan eller ? hahahaha ;)

Pz2 sa...

Jag tänkte jag skulle kolla Tradera på väg till pannrummet...det är fullt normalt med shopping på väg till hushållsarbete tycker jag.
Fin väska förresten, tyckte du behövde en röd;)

Anonym sa...

Låter som ngt en annan kan göra ;) Snygg! =) Syns ikväll!

Anonym sa...

Flera röda väskor till folket säger jag!!

Anonym sa...

Ha ha! Jag känner igen mig! :D

Där sa du nåt ang tandborsten.
Det är klart att han inte köpte den bara för att,
det fanns en poäng bakom...
Han tycker jag har kass andedräkt!
Ouch! :/
Kan det vara så illa!?
Detta måste undersökas närmre. :P