torsdag, januari 01, 2009

Mår bara gott

Som jag redan förutspått så blev det en lång sovmorron idag. Klockan elva slog jag upp ögonen och kände att det här skulle bli en bra dag.

Fixade frukost till kidsen och var bara allmänt nöjd och glad trots att jag råkat slå sönder två av mina nya glas när jag diskade. Nu vet jag i alla fall vad jag ska köpa för presentkortet jag fick av Madde i julklapp.


Harvade mig runt sjön en sväng tillsammans med GILF:arna. Det var vi och 95% av ortsbefolkningen som befann oss däruppe.
Hur som helst var det riktigt skönt att röra på döfläsket.

Sen blev det rester bestående av kex, ost, skagenröra och den underbart goda pannacottan som det så tursamt blivit en hel del kvar av.

Nu ska jag bara njuta av tystnaden, dra på en film och förmodligen somna till den.

Det här året har varit riktigt bra än så länge

Inga kommentarer: