fredag, juni 25, 2010

Embla-salva?

Shoppade dagens mat tillsammans med GILF:en igår. Kräftor stod på schemat för kvällen, men det behövdes inte inhandlas då jag hade det i frysen - trodde jag ja!

Grävde i frysen, men inte ett kräftpaket så långt händerna räckte. En snabbinventering av köttbeståndet visade dock att det blir grillat ikväll.


Ska cykla den dryga milen ner till Fadern för att äta sill och potatis. Funderar skarpt på om apoteket är öppet och om man kanske skulle ta och köpa nån bedövningssalva för arslet...eller så kanske det räcker med en nubbe.

Ni får ha det så gott alla vänner på min favorithögtid: Den heliga fallosens dag!

2 kommentarer:

Pz2 sa...

Härlig midsommar på dig lakrisfantomen =O)

Gunilla sa...

Trevlig midsommar, vännen. Antar att du bedövade bakdelen med nubben, eftersom du väljer att cykla ist för att ta bilen. Själv har jag både trasig bil o cykel..så jag bedövar sorgen med nubbe. Skål och kram. :)