lördag, juni 26, 2010

Bröllop i svart?

Cykelturen igår blev mer lyckad än förväntat. Inte särskilt jobbig, men jag sitter inte på något som inte innehåller en massa stoppning idag för satan vad ont i arslet jag har.

Idag blir det kyrkbesök för att titta på ett bröllop. Måste bara fnula ut nån trasa att ha på mig eftersom jag knappast äger nånting annat än svarta kläder.

Och på tal om kläder har jag som vanligt knasat till det. Var över och snick-snackade med grannen (den bra) och mitt i alltihop när vi står där så ser jag att jag har satt shortsen på avigsidan. Ja, ja, lappen var bak i alla fall.

Har blivit lovad en sommardrink och det säger jag inte nej till. Måste ju styrka sig lite inför herrens ord.

Nu väntar duschen och piff med lockarna för att få den rätta kerub-looken.

Inga kommentarer: