torsdag, juni 10, 2010

Sunglasses

Nu är jag less på dålig stämning. Redan när man öppnar dörren till jobbet kan man ta på luften därinne. Det pyr, kokar och snart är jag helt övertygad om att det smäller och när det gör det så kommer det smälla hårt.

Det är synd. Det är jävligt synd, för det kunde ha varit så bra.

Men hur det än är så trivs jag med mina arbetsuppgifter. Eller ja, jag tror att jag kommer trivas med mina arbetsuppgifter när vi väl får dra igång.

Om exakt en vecka, och närapå exakt tid också ser jag, så kliver jag av ett flygplan i Barcelona.

Jag är så taggad inför den här resan så jag vet inte när jag längtade efter något så hett som nu.

Ska bli så skönt att bara gå och strosa. Ligga på stranden. Käka tapas. Smutta Cava hela dagarna.

Vet att jag kommer dras med i atmosfären och köpa något onödigt som inte passar min plånbok.

Just nu letar jag solbrillor på nätet. Kollar lite modeller och så. Jag ska köpa ett par äkta designerglasögon. Skit samma att jag förmodligen kommer glömma dem nånstans, alternativt sätta mig på dem både en och sju gånger.
Solbrillor ska jag ha - om jag kan bestämma mig alltså.

1 kommentar:

Jen sa...

Oh ja! Solglasögon är ett måste! Särskilt på mornarna när jag tar första promenaden med vovvarna.
Skönt för grannarna att slippa se mina mörka ringar och hängande säckar som finns där under. :P

Trist med jobbet, men skönt att du ska på en tripp bort snart. :)
http://www.youtube.com/watch?v=zl2p-G1-r2g