onsdag, januari 20, 2010

Utan bett

Igår bokade jag en hyfsat billig tågbiljett till Stockholm. Idag sa Modern att min Bonus ska ha 60-års fest just då. Suck! Snålfia har inte tagit återbetalningsbar biljett så grattis SJ.

Just nu sitter jag med riktig ångest över att bli tandlös. Ja, visst är jag gammal men inte gammal.
Det har lossnat en liten, liten bit på insidan av den nedre framtanden. Vickar och petar på tanden, men den är inte lös i alla fall - ÄN.

Jag lär väl boka en tid så fort jag kan. Jävla skit alltså, jag är livrädd för tandläkare.

Jag får panik, fy fan vad fult! Och framförallt:

Fy fan vad dyrt!

2 kommentarer:

Pz2 sa...

Fy fan vad dyrt! Det är nog den största skräcken med att gå till tandläkaren...

Jen sa...

Ha ha! Ja det är fult och dyrt så jag hoppas du löser tandläkarskräcken. :)
Jag brukar alltid tänka på mitt "happy place" när jag ligger i en sådan stol...eller hos gyn. Urk!
Kram på dig!