lördag, januari 09, 2010

13 år i paradiset

Sonen: Du mamma, jag kollade på Paradise Hotel och så stod det att man kunde gå in på deras bloggar och så gjorde jag det och det var massor av sånt där på dom.

Jag: Vaddå såntdär?

Sonen: Jamen du vet, såntdär, massor. På hon Jackies blogg var det massor, gå in och kolla.

Jag går in och kollar och nästan direkt dyker det upp en närbild på ett par bröst i en djup urringning.

Jag: Jaha du, nice...

Sonen: (med ett överlyckligt ansiktsuttryck) Ja, jag vet. Har kollat igenom nästan hela bloggen.

Själv satt jag tillsammans med GILF:en och kollade kalsongbulor i La Redoute-katalogen häromdagen.

6 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Hahaha!

jessie sa...

sådan mor sådan son el? :)

Pz2 sa...

Han har lärt sig av den bästa ser jag ;)

Anonym sa...

hahaha va ska man säga..liten börjar bli stor :)) Katta

Anonym sa...

Ha ha ha, du har fyndiga inlägg, glo inte för mycket på bulorna bara :-D!

Mange B sa...

Ha ha ha, du har fyndiga inlägg, glo inte för mycket på bulorna bara :-D!