tisdag, januari 12, 2010

Snooze

Märkligt. Har för mig att man bara kan snooza mobilen ett visst antal gånger innan den skiter i att ge ifrån sig fler ljud, men i morse blev jag bryskt varse om att så inte är fallet då jag upptäckte att jag totalt snoozat i 48 minuter. Panikmorron igen!!!


Tänker inte lämna någon närmare redogörelse av min dag som har varit urjävlig från början till slut. Drog kortet för instämpling på jobbet i förmånsgrejimojen på ICA. Senare när jag stod vid kassan så tryckte jag tydligen på nån knapp där man begär att få visa legitimation. Vad är det för jävla knapp? Sen kom jag på att det kanske är för andra virrpannor som inte kommer ihåg sin kod.

Nu lägger jag ner för idag. Årets första bottennapp och det har inte ens gått två veckor på 2010:

Va bli'lä?!

2 kommentarer:

linda sa...

Själv brukar jag köra ica kortet på hm...men de vill inte ha de där.

Pz2 sa...

Jag har blivit erbjuden att lägga mitt kort i kassan på Lidl så jag inte ska glömma det hemma så ofta och behöva åka hem för att hämta det... Det hände bara tre gånger på två veckor;)