måndag, januari 11, 2010

No big deal

Fan också! Har gjort en deal med mig själv angående mitt nya liv som börjar idag. Bland annat innebär detta inget slötittande på Scrubs och andra livsnödvändiga serier sent på kvällarna.
Istället har jag bestämt mig för lite tidigare sänggående med bokläsning och inköp av, bland annat, alla Scrubs-säsonger istället.


Men lik förbannat sitter jag här nu, fast framför TV:n som om självaste doktor Cox skulle dyka upp, kalla mig ett pojknamn och ge mig en axeltackling om jag så mycket som närmade mig avstängningsknappen.

Jag borde förstått att den där dealen skulle gå åt helvete redan när jag tryckte i mig två extremt sockriga bullar hos GILF:en tidigare idag.

1 kommentar:

Jen sa...

Ha ha! Då är vi två som inte kan kontrollera oss.
Jag skulle börjat mitt nya liv för exakt 12 dagar sedan (innebärande träning) men fortfarande sitter jag på arslet utan att ha tränat det minsta. :/