måndag, januari 04, 2010

Första måndagen

Nej, jag blev inte attackerad av någon akut arbetslust idag heller. Har ju lite småfix som jag borde göra innan det drar igång igen nästa måndag, men på nåt sätt så har jag absolut ingen lust.

Har bestämt med GILF:en att vi ska ta oss utanför 70-skyltarna idag och det var inte igår vill jag lova. Vi insåg att efter fem timmars pusslande under gårdagen, så kommer vi snart att behöva ett nytt pussel så det är väl vad som står på inköpslistan.

Kupévärmaren är på i bilen och jag försöker att töja ut mina superfina, varmfodrade stövlar så jag slipper frysa ihjäl. Hoppas, hoppas att de töjer sig.

Nu tror jag mest att det är en dusch som står på schemat. Brr, brr.

2 kommentarer:

Jen sa...

Usch nej! Min första arbetsdag i mångags, sen i,5 vecka, var en ren pest.
Jobbigaste dagen på evigheter!
Men jag överlevde. :)

Kul med vovve planer!
Det ser jag verkligen fram emot. :D Kram

Mange B sa...

Låter som en sund idé! Jag var ute för några dagar sen och det var kul, men det var med M.I.L.F...

Nu kaffe, sen jobb!

Mange B