fredag, december 04, 2009

Ser ljuset

Så har man då mer eller mindre blivit tvungen att ta ett brejk. Kroppen följer inte riktigt med mig. Har en inre stress och jag flyger i taket så fort telefonen ringer. Så nu är jag inne på min andra vecka som sjukskriven och ska vara hemma tills nästa fredag. Sen bär det ju iväg till solen och jag hoppas verkligen att det kommer att vara den bästa medicinen.

Jag har ju jobbat som en galen hela hösten och det har tydligen satt sina spår. Men jag känner att dessa två veckor hemma har gjort verkan, även om jag inte är i toppskick just nu.

Ikväll vankas det julfest med jobbet och jag vill så gärna gå. Givetvis så är jag ju välkommen och jag har tänkt att gå, men det är ju alltid lite nervigt när man varit hemma sådär. Men jag tar mig lite glögg och kanske en liten whiskey innan så går det nog som en dans sen (i dubbel bemärkelse)

Nu är det dags att väcka sonen som är allt annat än sällskaplig på mornarna. Påminner faktiskt om en underbar vän jag har L.R.

2 kommentarer:

Pz2 sa...

Var rädd om dig och njut sedan av värmen =)

Mange B sa...

Ja, var rädd om dig och skit i jobbet, inget jobb är viktigare än hälsan!

Krya på dig önskar

Mange B