måndag, november 30, 2009

Blinka lilla stjärna

Det känns som jag är den enda människan som ännu inte har julpyntat. Stakar, stjärnor, mossa, flugsvampar och allt möjligt vad det är.
Men det vill sig inte riktigt i år. Jag har bara fula gamla adventsljusstakar och att köpa nya grejer har inte riktigt slagit mig in förrän nu. Har faktiskt ingen lust att ha saker framme när jag tycker dom är fula, eller är det för jag tycker julen är ful?

Nä, känns som det dröjer ett tag till innan det kommer fram något pynt.

2 kommentarer:

Mange B sa...

Nu har mange B pyntat här, inget kul, men jag hittade en låda med saker...

Hepp

Mange B

Jen sa...

Ha ha! Du kanske ska testa med att köpa nytt? Ombyte förnöjer...som de säger. :)

Skönt med folk som tar hand om sina djur på rätt sätt.
Tänk om fler kunde vara som dem. :D