söndag, december 06, 2009

Med en doft av tapas

Jag önskar att jag hade hoppat in i affären när jag ändå var ute och snurrade förut. Känner för en riktig tapaskväll. Småplock med ostar, lufttorkad skinka, oliver, vitlöksklyftor och annat smått och gått. Men, men, är man inte förutseende med vad man kan tänkas bli sugen på så får man väl skylla sig själv.

Får ligga på soffan och zappa samtidigt som jag smygsniffar på min nya parfym som luktar jättegott. Inte den typen av dofter jag brukar fastna för, men den här är helt okej.

2 kommentarer:

Västerås Anna sa...

Go Girl! Jag var på stada och sniffade på den i lördags...men kom hem med Incredible me istället...tyckte att den passade bättre =)
Skickar några extra go girl kramar till dig! / Anna

Mange B sa...

Zappafton är inte det sämsta, det har jag ofta, med ost och kex och sällskap! Det är gutt det...

Mange B