måndag, december 07, 2009

Ingen stake

Nähä, fortfarande inga ljusstakar eller stjärnor i mina fönster. Har ingen som helst lust att ta fram några heller så nu har jag beslutat att så får det helt enkelt bli i år. Brukar ju vara rätt snabb med att plocka ner grejerna med så varför ens ställa fram dom. Nä, vill man inte så vill man inte.

Hur som helst så kommer vi i alla fall ha kitsch-palmen klädd i år igen. Önskar jag hade gått in på Indiska eftersom jag såg i en tidning att de har små buddhor där som man kan hänga i granen - eller i palmen för den delen.

Traditionen säger att det måste inhandlas ett nytt kitsch-pynt varje år och i år består detta av en svart badanka. Får väl hoppas jag hittar något riktigt fult nästa vecka när det bär av till Gran Canaria.

1 kommentar:

Anna sa...

Instämmer, "Buddorna" på Indiska är hur läckra som helst"
Ha en bra dag! =)