tisdag, december 08, 2009

Köket

Det är inte färdigt än. Köket alltså. Det är därför jag inte lagt ut några bilder.
Som sagt så har det ju blivit lite för mycket av det goda, stress till höger och vänster så lusten och orken att ringa efter hjälp och fixa och greja, har liksom inte infunnit sig.

Tapeterna och kaklet ligger dock härhemma och väntar på att få bli uppsatta. Det är det enda som fattas, sen är det klart. Eller ja...klart och klart. Säg den människa som sätter upp lister och sånt mindre än ett år efter att renoveringen blivit klar.

Så ni som väntat på bilder...får vänta lite till. Och naturligtvis har jag superkassa före/efter bilder, eller jag har väl egentligen inga alls...tror jag.

2 kommentarer:

Jen sa...

Ha ha! Men det finns så mycket annat att roa sig med än att sätta upp kakel och lister. :D
Det ska dock bli skoj att få se det hela när det är färdigt. :)

Visst var ponnyn söt! Var du där?
Kram kram

Gunilla sa...

Sv: Tack för att du tittade in på min blogg- :) Klänningen ÄR snygg men det är mycket jag skulle behöva nu.. därav beslutsångesten.:) Kram