tisdag, november 17, 2009

Uppåt väggarna

Tänker inte argumentera varken för eller emot, men jag vill ha svinsprutan NU!

Klockan var inte 6, men väl 6.30 i morse när jag greppade skruvdragaren och satte igång att göra om och göra rätt efter juniorerna. Så nu har målarkludden varit här och spacklat så fint över varenda skarv och skruv så nu känns det som det rör sig lite i alla fall.

Efter jobbet plöjde jag igenom alla tapetkataloger (utom tre tror jag) hos byns lokala tapethandlare. Till slut tror jag att jag hittade vad jag sökte. Eller ja...den är inte exakt som jag tänkt mig, men å andra sidan vet jag inte om den tapet jag vill ha existerar i verkligheten eller bara i min fantasi. Hur som helst fick katalogen följa med hem så nu får vi se om jag kan stirra den utvalda tapeten ful, om inte så är saken biff.

Inga kommentarer: