söndag, november 15, 2009

The Bitterfitta is back

Det är tamejfan mörkt dygnet runt nu och ett jävla tjat om mys hit och dit. Jag är så trött på ordet mys så jag tror jag bryter ihop.

Eftersom jag frekvent använder mig av Facebook så får man det här myset stoppat ner i halsen så fort man loggar in. Det verkar vara ett jävla mysande överallt och folk försöker överträffa varandra i typen av mys.

Nä, usch och bläh. Kalla mig gärna bitterfitta, men om allt är så jävla mysigt, varför är det ändå ingen som är helt nöjd?

Klart att jag, tro det eller ej, också myser emellanåt, men för det känner jag inget behov av att skrika ut hur mysigt jag verkligen har det, trots att jag lever ensam.
Jag känner inget behov av att övertyga andra om att jag faktiskt trivs i mitt eget sällskap, för i 9 fall av 10 så tror jag faktiskt att det är det som är avsikten.

2 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Halleluja! :)

Pz2 sa...

Så dina vänner myser också på facebook... Lever ju inte ensam men försök att mysa med en karl som jobbar 14 timmar på fredagar och jobbar lördagkvällar... Jag myser med ungarna när jag kan hämta dem tidigare en tisdag;) Rostade mackor i soffan framför tvn är underskattat=)