måndag, november 23, 2009

Klappat och klart

Som den tvättäkta julångestmänniska jag är så har jag nu påbörjat, samt nästan avslutat årets julhandel. Tog en ledig dag och gav mig i kast med inköpen. Och många inköp blev det, både till familj och till mig själv.

Eftersom jag inte anser mig vara riktigt färdig, men inte har lust att ge mig ut i handeln igen, så avslutade jag med lite nätshopping. Så i stort sett är jag färdig med sonens julklappar, i alla fall om man ska se till det penningamässiga värdet.

Har även en icke avslutad order hos CD-on också, bara några småsaker som måste checkas innan jag trycker på avsluta köp.

Till helgen är det dock shoppingdags igen, men denna gången är det bara sonen som ska handla. Av någon märklig anledning har han slut på kläder igen. Eller ja, slut och slut, grejerna duger tydligen inte längre, men nu har han äntligen lovat att följa med på en tur så vi får eliminera ännu en källa till ständiga gräl.

Avslutar detta oinspirerande inlägg med att gratulera Stora Brorsan som fyller år idag.

1 kommentar:

Jen sa...

Nätshopping är en smart grej. Jag fixar mina sista klappar på detta sätt just nu. :D