tisdag, november 11, 2008

Just my luck

Milano ligger och lurar bakom nästa vägkrök och jag har tagit det omogna beslutet att plocka fram kreditkortet inför resan.
Här ska fan inte snålas någonting!

Men vad händer?
Tvättmaskinshelvetet brakar ihop!

Har en bekant som är lite kompis med elektriska saker och han kommer och kollar schabraket idag. Håller tummar och tår för att det går att fixa. Jag menar den funkar ju lite...typ...den snurrar, fast väääldigt sakta.

Hann i alla fall tvätta det viktigaste. Sen får jag väl köpa till om det skulle fattas.
Gucci, Prada, Versace, LV och Dolce&Gabbana....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bor i morsans matrum tills jag drar så jag måste hålla igång haha! :) Tråkigt o behöva slänga ut pengar på sånt skit, du får tvätta för hand haha.. Milano låter förövrigt kanon!

Anonym sa...

Glöm inte Fendi ;P Hoppas allt e bra med dig annars! =)

Anonym sa...

Datorn fixad å maskinen pajar...murphys law...vadå??

Anonym sa...

Hey, när kommer du hem igen då?

Nattnatt ;)

Anonym sa...

Men va fan, har du stannat i Milano eller....träffat nån snygg Italienare kanske =)