tisdag, november 18, 2008

Hemma igen

Tänkte bara berätta att jag har en ny dator på ingång så snart blir det dagligt bloggande och bilder hos Lakritsfantomen igen.

Har kommit något sånär välbehållen hem från Milano. Detta trots att grabbsen försökte dumpa mig ensam på stan mitt i natten.

Hålet i plånboken kan jag leva med, man måste ju unna sig lite ibland.
Dessvärre har jag har ingen som helst lust att lägga ut några pengar på en ny tvättmaskin just nu, men då jag hellre gör det än tvättar vid klappbryggorna så har jag väl inget annat val.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Väääääälkommen hem ;)

Emma sa...

Äntligen ;D

Anonym sa...

Vilket coolt bloggnamn ;)
Välkommen tebax från resan.¨
Hoppas du haft trevligt!
Mvh/Marie

Anonym sa...

haha Sådär sa min mormor till mig när jag var liten och skvätte vatten på mig haha! :) Hur står det till med Catti ? Överlever hon kylan ?