måndag, maj 31, 2010

Vinterpäls av

Inledde denna vecka med att epilera benen då klockan endast var 06.05, men vill man vara fin får man lida pin.

Teambuilding står på schemat de första två dagarna denna vecka. Åker hit för lite pep-talk, jobb och förhoppningsvis en massa god mat. Framåt kvällningen vankas förmodligen badtunna och då vill inte jag vara den som sitter med pälsbyxor i vattnet.

För övrigt har det varit en mycket trevlig helg. Startade upp säsongens sista pussel i fredags och på lördagen blev det lite partaj med aktiviteter såsom höjdhopp och armgång ( ! )

Nu ska jag snoka rätt på mina gummistövlar. Vet ju aldrig om det vankas regn när vi ska ut i skogen. Ber till gud ( ? ) att det inte finns några ormar dit vi ska.

Och förresten, ja, det funkar att hälla bensin över myrorna.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Hoppas du haft en bra måndag med gummistövlar och hårfria ben. Ha en bra kväll. Kram

Gunilla sa...

Hej igen... virrig... men det är väl för jag hade tappat huvudet ;D
Du får väl komma på en kopp kaffe då jag kommer hem från Pite. Kram