torsdag, maj 27, 2010

Update

Inte har jag dött, men varit nära. Tror jag. Eller inte.
Under denna bloggpaus har jag:

* Prioriterat annat än att klippa gräset

* Intagit alkohol på grund av att jag varit förbannad (sån ä ja)

* Navigerat efter GPS för första gången och insett att det inte funkar så värst bra i morgonrusningen i Stockholms förorter

* Förstummat sett en japan klämma i sig en jätteportion havregrynsgröt toppad med äggröra.

* Lekt businesswoman på en minimäss

* Sett Stockholm från ovan i Skyview på Globen

* Ägnat tre timmar till att klippa gräset

* Tjuvklippt på grannens häck för det växer (växte) så förbannat mycket skit i den som gör ont när man går förbi med gräsklipparen

* Hällt bensin på två myrbon i gräsmattan (förlåt)

* Flyttat ut från baracken och in i ett nybyggt, fräscht, men ack så snålpyttelitet, kontor

I morron är det återigen världens bästa fredag och jag måste spendera jävligt sura pengar på en ny dammsugare. Hur i hela friden kan den gå sönder efter tio år när man nästan aldrig använder den?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Funkar bensintricket?

Jen sa...

Oj oj! Det var en hel del du hann med där. :)
*Att inta alkohol pga ilska känns lite illa, men jag hoppas det gick bra.
*Äggröra på havregrynsgröt verkar inte vara en höjdare, men å andra sidan så är det rätt klassiskt asiater (ursäkta fördomarna) att trycka i sig vad som helst.
*Bensin? Fungerar det?

Kram kram