torsdag, maj 20, 2010

Efter en skitdag...

Så hade jag fått en kommentar som gjorde mig på gott humör igen:

Anonym sa...
Läste nyss på Expressen att Carolina Gynning är med och ordnar ett togatåg genom Stockholm. På frågan om varför hon engagerar sig svar hon " - Alzheimer är en sjukdom som lätt glöms bort". Ifall du behöver ett gott skratt i dag :)


Nu inväntar jag GILF:en för en kopp kaffe samtidigt som jag gömmer mig för mormonen (tror det var en sån i alla fall) som nyss ringde på hos grannen och erbjöd sina trädgårdstjänster och ett herrens ord.

1 kommentar:

Jen sa...

Ha ha ha! Underbart! :P
Mormonen däremot verkar mindre skoj, hoppas du lyckades hålla dig undan. ;)

Det var första ggn även jag såg en svart "highlander", Super söta!
Ang. jobb så har jag praktiken nu hela sommaren och hösten.
Så saker och ting verkar lösa sig trots allt. :)