söndag, juli 03, 2011

Inte mycket under solen

Lyckades tagga om igår och hade en kul kväll med många poänger och oväntade händelser. Tur jag alltid har phonen med mig så jag kan knäppa bilder så man kan hjälpa både sig själv och andra att minnas vad som verkligen hände.
Orkar inte lägga in bilderna nu, men ni kommer få se vad jag menar här framöver.

Från att inte ha något inplanerat för semestern har jag nu bokat in mig för ett besök till mina vänner som har turen att ha stuga på Öland. Har aldrig varit på den ön så det ska bli jättekul att få komma iväg och se hur det ser ut.

Ligger just nu å tittar på direktsändningen av Metallicakonserten på Ullevi. Hade ju planer på att ta med mig sonen och åka dit, men pengar, jobb och andra världsliga problem satte käppar i hjulet. Vi har i alla fall köpt biljetter till Red Hot Chilli Peppers spelning i Globen i oktober. Det kommer bli kanon!

Jaa, annars är det ju söndag och vad tycker jag om söndagar? Nä, precis. Gissar på att jag har de två längsta veckorna i livet framför mig. Två lååånga sega veckor som jag ska försöka få att gå undan så jag äntligen får en välförtjänt semester, precis som alla andra slitvargar.

Inga kommentarer: