lördag, november 20, 2010

20 November

Att välja kursen istället för att vara hemma och va sjuk resulterade i två svettiga dagar med ett jämnt intag av febernedsättande tabletter.
Hemresan från Sandviken var den värsta jag varit med om sedan Stora Brorsan kräktes i bilen på väg till Härjedalen. Inte för jag har något direkt minne av det, men det måste varit äckligt i alla fall.

Trots att jag var hemma från jobbet igår är jag fortfarande inte helt frisk, har nämligen flera solklara exempel som bevisar detta.

Igår kväll ville jag hälla upp ett glas rött och bara sitta och mysa, men jag var inget sugen på det.
I morse bakade jag Foccacia.
Nu är det snart lördag kväll och jag väntar på att iPhonen ska ladda klart så jag kan plugga in ljudboken och dra igång och städa lite.

Nej, jag är definitivt inte frisk, men i och med att jag känner mig lite sugen på ett glas rött ikväll så tror jag i alla fall att jag är på bättringsvägen.

2 kommentarer:

Jen sa...

Ha ha ha! Nää det var rätt klara tecken på att du fortfarande var lite krasslig. :P
Hoppas det är bättre nu dock. :)

Sv. Jag hade trimmat mannen om det bara vore så att han hade något att trimma.
Han är nämligen rätt kalrakad på skallen...och skägget vågar jag inte röra, för då vill jag nog inte visa mig ute med honom. :/
Men det är klart, det finns fler ställen på kroppen som det växer hår...-host-
;)

Emma sa...

Kul att du fortfarande läser! Jag läser din blogg också, men kommenterar dåligt som du kanske har märkt. Krya på dig!